sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Review BB Cream Garnier – My second skin


     De ceva vreme am tot auzit vorbindu-se despre miracolele pe care le face crema BB si cum sunt foarte curioasa din fire, nu puteam sa nu testez si eu un astfel de produs. Sincera sa fiu, nu m-am interesat ce firme produc o astfel de crema, asa ca am cumparat-o pe prima care mi-a cazut in mana si, probabil, cea mai ieftina dintre toate. Este vorba de BB Cream Miracle Skin Perfector de la Garnier.
     Am testat destule produse Garnier de-a lungul timpului si nu pot spune nici macar unul care sa-mi fi placut macar putin. Asa ca atunci cand am cumparat crema nu am avut asteptari prea mari, mai ales ca Ami m-a avertizat ca ar fi groaznica. Astfel ca, fara prea multe asteptari, l-am testat. Si mare mi-a fost surpriza sa constant ca este mult mai bun decat ma asteptam.  





     Dar mai intai sa vedem ce spun cei de la Garnier despre BB Cream:

     Descopera secretul BB Cream – un produs de noua generatie care imbina, intr-o singura aplicare, cea mai buna ingrijire a pielii cu beneficiile beneficiile machiajului. Noul Miracle Skin Perfector are o formula usoara ce hidrateaza pe termen luni si machiaza usor tenul, pentru rezultate vizibile si stralucitoare, aproape instant. Rapid si perfect, uniformizeaza, corecteaza, lumineaza hidrateaza si protejeaza tenul.
Cu un mix unic de ingredienti activi, printre care vitamina C, pigmenti minerali si filtru UV SPF 15, BB Cream Miracle Skin Perfector de la Garnier are grija de pielea ta in cinci moduri vizibile:
  1. Hidratare de durata multumita unei formule cu acid hialuronic si microsfere lipidice, ce permit pielii sa fie hidratata timp de 24 de ore.
  2. Tenul devine uniform, multumita formulei usor nuantata, imbogatita cu pigmenti minerali care corecteaza semnele de oboseala si petele de soare.
  3. Corecteaza roseata si imperfectiunile, uniformizand nuanta pielii si creand un finish perfect.
  4. Intensifica stralucirea naturala a pielii multumita vitaminei C, cunoscuta pentru proprietatile sale anti-oxidante.
  5. Filtrul UV SPF 15 formeaza o bariera protectoare ce ajuta la minimzarea efectelor soarelui asupra pielii.

                                                        
                                                                Ce spun eu:
     Pe piata exista doua nuante, Light si Medium. Pentru ca nici nu am pielea alba ca branza, dar nici creola nu sunt, am ales Medium si m-a costat 7.99 euro – din pacate, azi am observat ca l-au scumpit cu doi euro, probabil o fi foarte cautat produsul.
Sincer, ma asteptam sa se aplice cu pete, sa fie greu de intins, sa nu reziste si sa fie, mai pe scurt, un alt produs pe care am dat banii degeaba. Insa nu a fost nici pe departe asa.
     Crema se aplica foarte uniform, este hidratanta, cat se poate de buildable, nu incarca tenul daca este aplicata intr-o cantitate mai mare si miroase frumos. La o prima atingere, pare un produs umed si, cand e intins pe ten, pielea luceste de parca ar fi uleioasa. Insa dupa nici 10 minute, crema este absorbita de piele, aceasta devenind mata si hidratata.
     In niciun caz nu-mi acopera perfect cearcanele, pistruii sau cosurile, insa reuseste sa le estompeze cat de cat. In schimb, se comporta bine aplicat peste pete rosii si uniformizeaza nuanta tenului, fiind ca o a doua piele. De asemenea, ofera pielii o usoara nuanta de bronz si o stralucire naturala. Pana acum, l-am folosit pe post de primer si fond de ten si post spune ca se comporta bine. Rezista mai mult de opt ore si nu se ia chiar atat de usor de pe fata. 


Inainte
Dupa

 Sorry for the grumpy face, aveam o zi tare proasta. 











     Imi place la nebunie cum imi acopera porii dilatati. Nu va ganditi ca ii face sa dispara complet, insa acoperirea este in proportie de 80%, iar acest lucru ma multumeste destul de mult. 

Dupa
Inainte


     










     Din punctul meu de vedere, este un produs destinat in primul rand tenului uscat, insa poate fi folosit si de persoanele cu ten normal si gras, daca se foloseste ulterior un fond de ten potrivit pielii voastre si / sau o pudra matifianta. Poate fi utilizat pe post de crema de fata, primer, fond de ten, iluminant si pentru conturul fetei. O sa mai cumpar aceasta crema, pentru mine este ca un fel de a doua piele si vi-o recomand si voua cu drag, atunci cand va aparea in Romania.

           Concluzie:
+ acopera petele rosii si porii dilatati, uniformizeaza nuanta tenului
+ hidrateaza tenul, este buildable, nu incarca tenul si se aplica usor si uniform
+ ofera pielii o usoara nuanta de bronz si stralucire
+ rezista peste 8 ore si este relativ rezistent la transfer
+ are multiple intrebuintare

- nu acopera complet cearcanele, pistruii sau cosurile
- nu este ideal pentru tenul gras
- din moment ce se vrea a fi si fond de ten, ar fi trebuit sa aiba o gama mai larga de anunate. Doar doua mi se par insuficiente.



P.S.: BB Cream de la Garnier este un produs pe care l-am cumparat din banii mei si i-am facut review pentru ca mi-a placut cum se comporta. Aceasta postare NU ESTE o reclama si reflecta 100% parerea mea despre produs.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...