marți, 21 februarie 2012

Review - Vichy Dermablend


     Buna, fetelor.
     Stiti foarte bine, si de fapt ati si vazut, ca nu m-am ferit niciodata sa apar nemachiata pe blog. Fie ca am avut cosuri, pori dilatati, pete sau mai stiu eu ce bazdaganii, nu mi-a fost niciodata rusine sa le arat. De asemenea, ati vazut ca niciodata nu m-am chinuit sa-mi ascund imperfectiunile complet prin machiaj, ci am incercat sa uniformizez tenul si sa arate bine, sa obtin o imagine placuta.
     Nu sunt si nu am fost niciodata fan fonduri de ten cu acoperire mare, singurul de genul pe care il folosesc este cel crema de la Yves Rocher – este foarte cremos, hidrateaza pielea si nu incarca tenul. Insa in ultima vreme am vazut ca s-a format o mica “isterie” in ceea ce priveste fondul de ten Vichy Dermablend. Dupa ce m-am lovit de numele lui oriunde intorceam capul, m-am decis sa il incerc. Ma duc la farmacie si intreb pretul: 17 euro. Say what, bitch?!? Nu dau eu atat pe un fond de ten care ar putea sa fie huge fail, tinand cont ca nu ar fi primul de la Vichy care m-ar dezamagi complet. Asa ca am cerut frumusel niste mostre si am inceput sa-l testez.
     I-am acordat patru sanse inainte de a-i face un review, pentru a fi sigura ca nu ma insel in privinta lui. Dar sincer, as putea sa il testez de 100 de ori, pentru ca voi ramane la aceeasi parere. Iata ce cred eu despre Vichy Dermablend.



     Sincera sa fiu, nici nu stiu cu ce sa incep. Cred ca o sa fiu singura (sau printre putinele) bloggerite care ii va face acestui fond de ten un review negativ. Mentionez, mai intai, ca de fiecare data am aplicat pe fata fond de ten cam de marimea unui bob (mediu) de fasole. 

Asa arat nemachiata (ignorati parul, l-am lasat asa pentru ca trebuie sa ma tund / vopsesc / coafez in seara asta)

Close-up nemachiata




Poza facuta la o distanta normala dupa ce am aplicat Vichy Dermablend
Poza facuta la o distanta normala dupa ce am aplicat Vichy Dermablend




     Intr-adevar, Vichy Dermablend are acoperire foarte mare. Mi-a “camuflat” cosurile, roseata, porii etc si a uniformizat culoarea pielii. Iata cum arata fata mea, dupa aplicare, in poza de mai jos. Veti spune “WOW”, ce bine arata, ce bine a acoperit, ce super e, ce minunat e, ce “bla bla” e (inlocuiti “bla bla” cu orice cuvant de lauda vreti voi). Da, intr-adevar, fata mea arata foarte bine in poze facute de la departare, dar ia sa vedem cum sta treaba cand facem poze de aproape. 



     Hm, parca nu mai arata atat de uniform, nu? Dar haideti sa mergem si mai aproape.







 



     Aici deja se schimba imaginea complet. Parca nici nu ar fi aceeasi fata si acelasi fond de ten, nu? Surpriza, tot Dermablend si tot eu. 





     Iata ce probleme creeaza, in realitate, acest fond de ten:
     Are o textura cleioasa, lipicioasa chiar, asa ca este nevoie de ceva mai multa pudra pentru a-l fixa. Mai multa pudra = ten mai incarcat. Dar macar de ar fi asta problema. Se “strange” foarte repede in pliurile pleoapelor si sub ele, asa ca dupa ce l-ati aplicat prima data, este nevoie sa reveniti asupra unor zone, pentru a-l intinde iar, inainte de a-l fixa cu pudra. Se “strecoara” in fiecare rid si liniuta de pe fata, astfel ca evidentiaza chiar si pe acelea pe care nu stiai ca le ai.
     Dupa cum am zis, are acoperire mare. Insa in acelasi timp sufoca pielea. Efectiv astupa fiecare por si nu lasa pielea sa respire. O simt imbacsita, incarcata si… sufocata (stiu ca ma repet, dar e chiar naspa rau senzatia).
     Si apropo de fata incarcata, are un efect groaznic de masca. Am incercat doua nuante, Nude si Opal – in principiu ambele trebuiau sa fie in perfecta armonie cu fata mea (Nude putin mai deschis). Niciuna dintre ele nu s-a potrivit cu nuanta pielii mele: Nude are o tenta de gri, iar Opal are un subton atat de ciudat ca nici nu pot sa-l identific.
     Sa trecem la felul cum se aplica. Am incercat in nenumarate moduri si vi le voi spune pe toate: cu degetele, cu buretelul, cu pensula, cu degetele apoi tapotat cu buretelul, cu pensula apoi tapotat cu buretelul, cu buretelul apoi tapotat cu degetele, cu pensula apoi tapotat cu degetele. V-am ametit, nu? Stiu, va cred, inchipuiti-va cum am fost eu. Mai aveam putin si mi-l intindeam cu degetele de la picioare, doar ca sa vad daca obtin un alt rezultat. Din pacate insa, mereu s-a aplicat la fel: atunci cand te uiti in oglinda, pare aplicat uniform (asta daca ignori celelalte probleme), insa cand faci poze se vede clar ca ici si colo apar pete in diverse culori. Pot spune ca problema se remediaza cat de cat daca se aplica pudra peste.
     Stiti toate ca am tenul uscat. Ia ghiciti? Dupa nici doua ore, fruntea mea lucea ca un pom de Craciun, desi pe sub stratul de fond de ten, simteam pielea uscata. Iar asta in conditiile in care am aplicat pudra matifianta. Ca sa nu va mai spun ca alte fete care l-au testat au avut tenul timp de cateva ore bune, desi ele in mod normal au tenul gras :|.
     Dermablendul nu este absolut deloc rezistent la transfer si nici waterproof. Este de ajuns sa imi mangai usor fata si am si ramas cu fond de ten pe degete. Iar daca va ploua / ninge / picura pe fata, va veti alege cu dare “frumoase” pe fata. In schimb, se demachiaza al naibii de greu: daca de obicei 3 dischete cu demachiant imi sunt de ajuns, ca sa scap de Dermablend folosesc cel putin 6.

     O sa cumpar varianta full size a acestui fond de ten? Hell, no. Sincer, nu l-as mai folosi nici daca l-as primi gratis. Este unul dintre cele mai proaste fonduri de ten pe care le-am testat vreodata. Iar pretul mi se pare extrem de mare pentru ce stie sa faca.

     O sa mentionez un lucru: acest fond de ten a fost un dezastru total pentru mine, insa asta nu inseamna ca pentru voi nu va fi bun. Cu toate acestea, eu va recomand sa nu il cumparati, pentru ca nu stiu cate dintre voi sunt dispuse sa arunce 17 euro pe fereastra pentru a afla daca Dermablend-ul este bun sau nu. Daca doriti totusi sa-l incercati, va recomand sa cereti cateva mostre in farmacii.

     Pentru ce cred eu ca e bun dermablendul: poate fi folosit doar pentru sedinte foto. In niciun caz nu recomand sa fie folosit zi de zi.


      Va pup si fiti frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...