vineri, 24 august 2012

Review - NYX Concealer in a jar


     Hello, ladies.

     Cred ca ati aflat deja ca Makeup Shop ne-a facut o surpriza si are din nou in stoc produse NYX. Corectoare, rujuri, gloss-uri, farduri, blush-uri, tot ce va doreste inimioara si tot ce v-ati dorit vreodata de la NYX gasiti acum la ei.
     Cu aceasta ocazie, vreau sa va prezint unul dintre produsele mele preferate de machiaj si fara de care nu m-as putea descurca: NYX Concelear in a jar. Prima data mi-a spus de el Miss Rux si, dupa ce mi l-a tot laudat, mi l-am cumparat ca sa vad cat de bun este. Si am fost atat de multumita am fost de produs, incat sunt deja la al doilea borcanel cumparat.
     Inainte de a va prezenta produsul, am o rugaminte la voi: ignorati sprancenele ne-conturate si tenul meu care se afla intr-o stare deplorabila. Tenul inca ma “chinui” sa-l repar, iar sprancenele nu sunt importante in aceasta postare. Am vrut sa precizez aceste lucruri ca sa nu-mi aud “carcoteli” :D.





      Ce spun ei:
     “Corectorul NYX Concealer Jar este conceput sa ascunda si cele mai incapatinate pete, cearcane sau alte mici imperfectiuni ale tenului fiind extrem de concentrat si cu o putere mare de acoperire. Se aplica cu usurinta cu ajutorul unei pensule de machiaj, avand o textura moale, cremoasa si usor aerata. Disponibil in diferite nuante in functie de necesitati. Culoarea verde se recomanda pentru a acoperi zonele rosii de pe piele sau micile cosulete, culoarea galbena se foloseste pentru a acoperi cearcanele cu tente de violet.

      Mod de utilizare: aplicati corectorul pe zona cu probleme cu ajutorul unei pensule de machiaj.”






     Ce spun eu:

     Corectorul este ambalat intr-un borcanel din sticla foarte rezistent, tinand cont ca l-am scapat de la vreo doi metri pe ciment si doar s-a ciobit putin, dupa cum puteti vedea si in poze – eu ma asteptam sa se faca tandari :D. Cantitatea este de 7 grame, textura produsului este, intr-adevar una cremoasa si usor aerata, iar produsul are un miros placut, usor floral si discret. Concealerul este moale si poate fi aplicat atat cu pensula, cat si cu degetul – eu folosesc ambele metode. Insa, indiferent ce modalitate de aplicare ati alege, corectorul trebuie incalzit putin cu degetele dupa ce a fost aplicat, pentru a se blendui mai usor.
     Un borcanel de corector va ajunge circa 4-5 luni daca-l folositi de 5-6 ori pe saptamana, mai ales ca nu este nevoie de prea mult produs.





     Nu sunt o experta cand vine vorba de machiaj astfel ca inainte de a-mi achizitiona un corector am facut putina “cercetare” si am aflat ca poate fi aplicat atat inainte, cat si dupa fondul de ten. Eu am incercat ambele variante si am decis ca cea mai buna pentru mine este fond de ten, apoi corector. De ce? Daca aplic mai intai fondul de ten, pot vedea cat de bine acopera acesta cearcanele si petele de pe fata, ca mai apoi sa decid ce cantitate de corector trebuie sa utilizez.
     Mai mult, daca merg pe varianta aceasta cearcanele se estompeaza mult mai bine, zona de sub ochi este mai luminoasa si corectorul se intinde mai bine. De altfel, veti observa toate acestea in pozele de mai jos.
     Corectorul acopera destul de bine si petele rosii sau pistruii, insa recunosc sincer ca n-am insistat prea mult in a le estompa.

                                                     Click pe poze pentru marire











     Ce-ar fi rau de zis despre NYX Concealer in a jar… Pai nimic, sincer. Chiar este un produs caruia nu-i gasesc nicio “buba”. In acest moment am patru corectoare, iar acesta este cel mai bun dintre ele.
     Eu am nuanta CJ 04 Beige care poate va pare cam galbena pentru pielea mea. Acum sunt putin (mai mult) bronzata), insa 04 Beige se potriveste perfect cu nuanta naturala a pielii mele. 
     Pretul este 28 de lei, insa in acest moment il gasiti AICI la reducere, la pretul de 22.99 lei. Produsul este disponibil si in nuantele Green, Yellow, Porcelain, Fair si Light.


Ingrediente: 


 


     Voi ce parere aveti despre acest produs? L-ati incercat pana acum? Daca da, cum vi s-a parut? Daca nu, sunteti tentate sa-l cumparati?



                                              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...