luni, 11 august 2014

Swatch and review - Flormar Double Radiance Primer & Flormar BB Cream Powder

     Hello, ladies.

     Desi faptele spun altceva, o sa ma straduiesc sa nu fac un obicei din a posta doar o data pe saptamana. Nu duc lipsa de subiecte, iar o multime de poze asteapta sa fie editate, dar mai greu cu mobilizarea.
     In incercarea de a recupera cat mai mult din postarile cu care va sunt datoare, astazi am decis sa va prezint doua produse Flormar care si-au facut loc printre favoritele din aceasta vara.
     Este vorba despre Flormar Double Radiance Primer si BB Cream Powder.







     1. Flormar Double Radiance Primer / Highlither.




     Produsul este ambalat intr-o sticluta mata, transparenta, ce are inscriptionate cu litere negre denumirea produsului, firma, cantitatea si SPF-ul. Capacul este argintiu, la fel ca si pompita cu care este dotata sticla, ceea ce-i ofera o nota de eleganta. Pompita ajuta la o dozare perfecta a produsului, astfel ca nu veti irosi produs inutil.
     Primer-ul are SPF 10 si 30 ml si, tinand cont ca aveti nevoie de o cantitate infima de produs, o singura sticluta poate sa va ajunga lejer un an.







     Flormar spune ca acest produs poate fi folosit atat ca primer, cat si pe post de iluminator. Nu-i contrazic, insa produsul mi se pare mult prea shimmery pentru a-l utiliza ca primer, indiferent cat de putin produs folositi. Probabil ca ar fi bun doar vara, cand sunteti foarte bronzate si vreti un glow special, insa folosit in combinatie cu un fond de ten sau BB Cream cu efect mat.
     Produsul este lichid si trebuie agitat inainte de a fi folosit. Nuanta se numeste "Champagne", primer-ul are finish auriu si foarte shimmery. Poate fi aplicat cu degetele, pensula sau un burete umed, nu usuca pielea, nu se "agata" de cojitele de pe tenurile uscate.





     Nu l-as recomanda tenurilor grase, mi se pare mult prea stralucitor pentru ele. Sau ar merge folosit, dar cu mare zgarcenie si doar pentru a ilumina pometii. 
     Exista o singura nuanta disponibila, iar produsul costa 59.00 lei.



     2. BB Cream Powder.




   
     Este un produs care mi-a starnit curiozitatea din clipa in care am deschis capacul. Nu m-am impacat niciodata cu produsele care au finish pudrat, mi se pare ca incarca foarte rau tenul, il fac sa arate imbratranit, imbacsit... You get the point. N-am avut reticente in a folosit acest BB Cream, iar asta pentru ca-mi place sa experimentez, pur si simplu l-am testat fara a avea vreun fel de asteptari.







     Ambalajul este similar cu cel al unei pudre, este dotat cu o oglinda si are fund dublu, unde gasiti un burete ce poate fi folosit la aplicarea produsului. Exista 12 nuante disponibile, de la foarte deschisa pentru tenurile albe pana la extrem de inchisa, pentru tenurile very dark. Produsul are 12 grame.






     BB Cream-ul are o textura solida, dar foarte cremoasa, ce se aplica usor pe orice tip de ten. Se intinde frumos si uniform, insa recomand sa fie blenduit cu un buetel umed, pentru ca tinde sa evidentieze zonele uscate de pe ten. Imi place foarte mult ca efectul pudrat nu este foarte evident, iar tenul nu arata incarcat si imbatranit. Eu am nuanta CP16, una destul de inchisa pentru tenul meu, drept urmare folosesc BB Cream-ul pentru a-mi contura fata. Isi face treaba bine, iar rezultatul e natural.
     Desi are finish pudrat, simt nevoia sa il fixez cu o pudra, pentru a ma asigura ca rezista pe ten cel putin 9 ore. Mai ales pe caldurile astea infernale. 

      Produsul costa 41.00 lei.



       Va las mai jos cateva poze in care am folosit cele doua produse. Flormar Double Radiance a fost utilizat pe post de primer, iar deasupra am aplicat BB Cream-ul cu finish mat tot de la Flormar. In felul asta, tenul este iluminat si are un aspect dewy. BB Cream-ul Powder a fost folosit pentru conturare: l-am aplicat cu o pensula mica pentru concealer si l-am intins cu un beauty blender.
     Pentru machiajul ochilor am folosit paleta Naked 3 si inca vreo doua de la Sleek, eyeliner-ul e unul gel de la Maybelline, iar rujul este de la P2.













     Sper sa va placa look-ul si astept sa-mi spuneti daca ati incercat pana acum cele doua produse de la Flormar.

     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  





          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...