joi, 16 aprilie 2015

Review - Pila electrica Scholl Velvet Smooth

     Hello, ladies.

     Stiti cum sunt copiii care, indiferent cate jucarii au acasa, o vor neaparat pe cea noua, altfel viata nu mai are sens? Eh, asa sunt si eu, chit ca e vorba de produse de machiaj, creme, oje sau diverse ustensile pentru ingrijirea corpului si a parului.
     Tin minte ca am auzit prima data despre ea in primavara anului trecut si, cum era de asteptat, mi s-a pus pata instant si-am zis ca trebuie sa o am. Am trecut-o pe wishlist insa, cu timpul, am cam uitat de ea (shame on me). Asta pana cand am gasit-o la oferta pe un site romanesc si, ca tot veneau Sarbatorile de Iarna, am decis sa mi-o daruiesc.
     A zacut vreo doua luni pe noptiera, pentru ca nu am avut timp de ea, insa a fost dragoste de la prima utilizare. Este vorba, bineinteles, despre deja cunoscuta pila electrica cu cristale de diamant de la Scholl, pe care vreau sa o prezint astazi.







     Imediat dupa lansarea oficiala, am gasit pila la 120-130 de lei in Auchan, insa nu am cumparat-o pe loc, nu mai stiu de ce. Mare prostie, pentru ca dupa nici o luna pretul sarise la 170 de lei, iar singura data cand a scazut cat de cat a fost de sarbator. Ei bine, m-am pupat singura ca n-am cumparat-o din Auchan, pentru ca am gasit-o pe eMAG la promotie, la doar 90 de lei. Apropo, am vazut ca acum o au la 109 lei, o puteti gasi aici.
     Pachetul contine: pila electronica, un capat rotativ abraziv, 4 baterii tip AA, un capac protector.






     Descrierea oficiala:

Scholl Velvet Smooth Pila Electronica pentru indepartarea pielii ingrosate a talpilor
Scholl Velvet Smooth este o pila electronica ce  indeparteaza pielea ingrosata  a talpilor in cateva minute, lasandu-va talpile ingrijite si catifelate, chiar de la prima utilizare.

Capatul rotativ pe baza de Micralumina are particule micro-abrazive ce permit utilizarea cu succes a pilei pentru o perioada indelungata.

Cum se utilizeaza: Nu trebuie decat sa rotiti cu grija pila peste pielea ingrosata si veti vedea cum aceasta este indepartata. Utilizati numai pe pielea uscata.
Pentru maximizarea rezultatelor, va recomandam sa utilizati dupa exfoliere, Scholl Crema Hidratanta pentru pielea uscata a picioarelor.






     Parerea mea:

     Am folosit pila atat pe pielea complet uscata, cat si la 15-20 de minute dupa ce am iesit din dus si va spun cu pielea pe inima ca rezultatul este acelasi.
     Pila indeparteaza stratul de piele moarta, indiferent de grosimea acestuia, iar cand spun asta ma refer nu doar pielea decojita de pe talpi, ci si la bataturile intarite din talpa sau de pe degetele de la picioare. Stratul subtire de piele moarta este indepartat in doar cateva minute, insa trebuie sa acordati ceva mai mult timp zonelor problematice. Pielea este transformata intr-o pulbere alba foarte fina, care pe mine nu ma deranjeaza, insa daca va stiti sensibile sau cu alergii, va recomand sa purtati o masca chirurgicala.
     Imi place foarte mult ca nu ma gadila si ca, practic, nu simt absolut nimic aatunci cand o folosesc. Daca, fara sa-mi dau seama, apas prea tare pe piele, pila se opreste sau incetineste, deci riscul de a ma rani in vreun fel este zero.



     Pentru ca mi-a placut mult rezultatul de pe picioare, m-am gandit ca nu ar strica daca as testa-o pe o alta zona foarte uscatasi anume cotul. Nu vreti sa stiti cam in ce hal aratau coatele mele: piele intarita, decojita, crapata pe alocuri. Doar crema Neutrogena reusea sa le repare cat de cat, pentru ca erau zile in care efectiv nu aveam ce sa le fac. Pana cand mi-a dat prin minte sa incerc pila. Rezultatul: piele super fina, fara crapaturi sau cojite. Am uitat sa fac poze, dar o sa postez dovezi in acest sens zilele acestea, pe Facebook.






     Revenind la pila. Capul rotativ se detaseaza foarte usor, pila avand in lateral un buton pe care trebuie doar sa-l apasati, apoi sa trageti de cap. O puteti spala foarte usor, insa eu prefer sa o sterilizez folosind un sterilizator.
     Un singur lucru nu imi place la pila: este cam galagioasa si tare bine ar fi fost daca era mai silentioasa.




     In concluzie, am numai cuvinte de lauda la adresa ei si sunt cat se poate de incantata de aceasta pila. De cand o am, din casa au disparut pietrele ponce, pilele de cacaie, lamele si alt prostioare de genul. Pentru mine, ingrijirea picioarelor se rezuma acum doar la pila si creme de corp sau de picioare.

     Mai jost gasiti si un filmulet in care vedeti cum functioneaza pila si cum se aude. Daca aveti alte nelamuriri, intrebari sau am omis eu ceva, va sta la dispozitie sectiunea de comentarii de mai jos.






 For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email address (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  






          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...